6 krokov k bezproblémovému doručeniu balíka

S blížiacimi sa Vianocami majú rušno nielen obchody, ale aj kuriéri. 

Čo teda odporúčame urobiť, aby sa k Vám balík dostal načas a bez problémov?


  1.        Skontrolujte si údaje v objednávke

Adresu si veľa ľudí nezmýli, ale dopredu porozmýšľajte, kam si balík nechávate doručiť, kde sa zdržujete počas dňa. Neposielajte si ho domov, ak ste počas dňa v práci.

Ak uvediete chybný email, nebudete informovaní o tom, kto a kedy Vám Vašu objednávku doručí.

Ak zadáte chybné telefónne číslo, kuriér Vás nebude vedieť kontaktovať a prípadne sa s Vami dohodnúť o podrobnostiach doručenia. Tiež môžete kuriérovi pomôcť s navigáciou k Vám, ak pomocou GPS nevie nájsť udanú adresu.

  1.        Čítajte emaily

Akonáhle Vašu zásielku začneme spracovávať, GLS Vám pošle email s jej sledovacím číslom. V deň doručenia dostanete druhý email, v ktorom sa dozviete nielen čas doručenia, ale aj číslo na kuriéra.

  1.        Zdržujte sa na mieste doručenia, majte pri sebe telefón, pripravte si adekvátnu hotovosť alebo platobnú kartu.

V takomto prípade je zvyčajne doručenie balíka bezproblémové – kuriér Vám zavolá, balík dovezie a pokiaľ máte presnú sumu na vyplatenie, nerieši problémy s výdavkom.

  1.        Volajte, ak sa niečo zmenilo.

Ak v deň doručovania budete dlhšie mimo miesta, kam ste si balík nechali doručiť, volajte kuriérovi – možno sa Vám podarí dohodnúť na inom mieste doručenia alebo kuriéra presmerujete na doručenie balíka Vašej susede či kolegovi.

Nezabudnite však na to, že kuriéri majú podelené rajóny doručovania balíkov, a preto Vám kuriér mnohokrát nevie vyjsť v ústrety a doručiť balík do iného rajónu, hoci sa Vám zdá, že je to pomerne blízko.

Kuriér počas dňa doručuje desiatky balíkov, a  má pomerne pevne rozvrhnutú trasu, aby to stihol. Preto sa Vám len málokedy môže prispôsobiť s načasovaním doručenia. Preto sa snažte prispôsobiť Vy jemu.

  1.        Sledujte pohyb zásielky a jej aktuálny stav

Na stránke  môžete sledovať Vašu zásielkuhttps://gls-group.eu/SK/sk/sledovanie-zasielok a stav jej doručenia.

Ak sa Vám kuriér neozval a pri statuse balíka sa objaví, že ste nezastihnuteľný, kontaktujte zákaznícky servis GLS na telefónnom čísle +421 45 52 42 500 alebo 18 585.

Rovnako kontaktujte zákaznícky servis, ak sa neviete dovolať kuriérovi.

  1.        Balík skontrolujte

Keď Vám kuriér balík doručí, poriadne ho skontrolujte – akékoľvek pretrhnutie lepiacej pásky alebo prederavenie obalu je potrebné zapísať. Veľmi užitočné prípadne urobiť fotodokumentáciu poškodeného balíku. Ak v balíku počujete rozbité sklo, tiež spíšte škodový záznam s kuriérom. Ľahšie sa nám bude reklamovať zlé zaobchádzanie s balíkom u kuriérnej služby.

Našou snahou je, aby ste boli spokojní so zásielkou aj s jej doručením. Ak si neviete poradiť sami, kontaktujte nás na info@prijemneveci.sk alebo na 0948 454 767 a my sa pokúsime dohodnúť bezproblémové doručenie balíka k Vám.